Dostawa

Cennik dostaw

Każde zamówienie, które będzie przekraczało wartość 299 PLN, wyślemy do Ciebie za darmo.

 

Zakupy od 0 zł do 299 zł

Zakupy od 300 zł

Paczkomat Inpost 

13.99 zł (23 % VAT)

GRATIS

Kurier Inpost

16.49 zł (23 % VAT)

GRATIS

Kurier Inpost za pobraniem

16.49 zł (23 % VAT)

GRATIS

 

Formy dostawy

Wysyłki realizujemy kurierem InPost (przedpłata, pobranie) oraz za pomocą paczkomatów InPost. To Ty wybierasz czy wolisz by przesyłka została dostarczona przez kuriera pod wskazany przez Ciebie adres, czy odbierzesz ją w dogodnym dla Ciebie terminie w Paczkomacie lub zdecydujesz się na odbiór osobisty.

Po złożeniu zamówienia towar jest pakowany w dobrze zabezpieczone, szczelne opakowanie. Dzięki temu Twoje produkty pozostają bezpieczne przez cały proces wysyłki. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie w nienaruszonym stanie docierało do adresata.                                                                                      

Pamiętaj, że jeżeli jesteś z Trójmiasta i okolic możesz skorzystać z naszych punktów odbioru lub odwiedzić restauracje na terenie Półwyspu Lipa.                                                      Więcej szczegółów tutaj odbiór osobisty 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, to czekamy na nie pod adresem mailowym: sklep@smakikaszub.pl 

 

Czas realizacji zamówienia i dostawy

1. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności (niektóre z naszych produktów są przygotowywane bezpośrednio po zamówieniu dla maksymalnego wydłużenia terminu przydatności). W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania na rachunku sprzedawcy. W nielicznych przypadkach zdarza się, że zamówionego produktu chwilowo brakuje lub jest dostępny w mniejszej ilości. W takim wypadku czas wysyłki towaru może się nieznacznie wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta.

2. Przesyłki są wysyłane w formie paczek, średni czas dostawy wynosi ok. 24 h od momentu zrealizowania zamówienia w sklepie.

3. Klient ma prawo do oceny stanu przesyłki. W wypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych wad wynikających z nieprawidłowego sposobu transportu, należy nie przyjmować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się ze sklepem, który podejmie działania mające na celu wyjaśnienie sprawy.

WAŻNE: W piątki nie wysyłamy produktów wymagających przechowywania w lodówce. Jeśli złożysz swoje zamówienie z takimi produktami w czwartek po godzinie 12:00, to wyślemy je w poniedziałek.

 

Pakowanie i wysyłka

Wiemy jak ważne jest, aby nasze wyroby i produkty dotarły do Was szybko i bezpiecznie. Dlatego zamówienia w sklepie SmakiKaszub.pl pakujemy wg systemu zapewniającego pełne bezpieczeństwo transportu szklanych słoików. 

Staramy się aby wysłane produkty miały maksymalnie długi termin przydatności do spożycia, a czas dostawy zajmował około 24 h. 

 

Szczegóły dotyczące pakowania

W smakikaszub.pl dbamy o to, by produkty docierały do Klienta w takim stanie jak zdejmujemy je z półek magazynowych.
Dlatego olbrzymią wagę przywiązujemy do staranności pakowania i zabezpieczania wysyłanych produktów.
 
Dzięki temu możesz mieć pewność otrzymania pełnowartościowego zamówienia.

 

Uszkodzenie towaru podczas transportu

Z naszej strony bierzemy na siebie odpowiedzialność za dostawę dań w całości. Jeśli wydarzy się coś z zawartością paczki w trakcie transportu - jak najszybciej prześlemy nowe produkty.

W razie pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji i prosimy o kontakt. Zapraszam do skorzystania z formularza lub bezpośrednio pod numerem 695 01 65 00.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl